ORGANIGRAMA FILIALEI CLUJ A CAA
Organigrama Filialei Cluj a CAA este propusă de Consiliul Filialei Cluj a CAA cu avizul Consiliului Baroului Cluj și aprobată de Consiliul de Administrație al Casei de Asigurări a Avocaților din Romania, conform dispozițiilor Statutului CAA.
DEPARTAMENTE
SECRETARIAT
Asigură activitățile specifice: relații cu publicul, înregistrarea membrilor, preluarea cererilor și eliberarea documentelor, organizarea arhivelor.
ECONOMIC/FINANCIAR
Conduce și supervizează activitățile de contabilitate, casierie, inspecția privind creanțele contributive. La nivelul acestui departament se asigură întocmirea dosarelor de pensionare precum și administrarea altor drepturi de asigurări sociale.
INFORMATIC
Asigură prin personalul angajat și servicii externalizate: întreținerea infrastructurii IT, administrarea bazelor de date, dezvoltarea și mentenanța programelor informatice necesare, dezvoltarea și administrarea site-ului propriu al filialei.
Dacă doriți să ne lasați un mesaj sau să ne contactați ...